Առաքում և Վճարում

Վճարման պայմանները

  Օգտատերը կարող է ընտրել «EUROBAZA.AM» կայքում տեղադրված վճարման եղանակներից որևէ մեկը: «Եվրոբազա» ՓԲԸ (այսուհետ՝ Ընկերությունը) պահպանում է ցանկացած ժամանակ վճարման որոշակի եղանակներ ժամանակավորապես կասեցնելու, բացառելու կամ ընդգրկելու իրավունքը: Վճարումը կարող է կատարվել առցանց՝ ArCa վճարային համակարգի միջոցով (Arca, Visa, MasterCard, American Express), բանկային փոխանցմամբ, Իդրամ վճարային համակարգի միջոցով: Կանխիկ վճարման դեպքում գնորդը պարտավորվում է վճարումն իրականացնել պատվիրված ապրանքի առաքման պահին՝ կայքում նշված գումարի 100%-ի չափով: ArCa վճարային համակարգով գնում կատարելու դեպքում, ապրանք(ներ)ի առաքումը կատարվում է ամբողջ գումարի փոխանցումից և հաստատումից հետո։


300․000 դրամ և ավելի գնման դեպքում գնումը կատարվում է բացառապես անկանխիկ տարբերակով՝ բանկային քարտի կամ փոխանցման միջոցով՝ համաձայն «Անկանխիկ գործառնությունների մասին» ՀՀ օրենքի։

Եթե գնված ապրանքի արժեքը կամ արժեքի մի մասը փոխանցվել է վճարային տերմինալի միջոցով, վերադարձի դեպքում գնորդից պահվելու է գումար՝ վերադարձվող ապրանքի 1%-ի չափով։


Առաքում

  Առաքումն իրականացվում է ՀՀ ողջ տարածքում: Երևանում առաքումն անվճար է։ Երևանից դուրս առաքման գումարը հաշվարկվում է Ընկերության խանութ-սրահից մինչև պատվերում նշված առաքման հասցեն՝ ըստ Ընկերության սահմանած կարգի։ Պատվերը առաքվում է Ընկերության կողմից ընտրված տրանսպորտային միջոցով: Այն պահից, երբ օգտատերը գրանցում է պատվեր «EUROBAZA.AM» առցանց գնումների կայքում, Ընկերության կողմից տրամադրվում է ակնկալվող առաքման ժամկետ՝ նվազագույն և առավելագույն ժամկետների սահմանումով, ինչպես նաև առաքման վճարը, եթե այն նախատեսված է։

Հավաքում

  Կահույքի հավաքման ծառայությունն իրականացվում է առաքումից հետո՝ 4 աշխատանքային օրվա ընթացքում։ Կահույքագործի ծառայությունը Երևանում անվճար է։ Երևանից դուրս կահույքագործի ծառայության գումարը հաշվարկվում է ըստ հավաքվող ապրանքների տեսակի և/կամ քանակի։ Կահույքագործի ծառայությունը հասանելի է առաքման օրվանից 14-օրյա ժամկետում, որի ընթացքում հաճախորդը պարտավորվում է պահպանել փաթեթների ամբողջականությունը։ Կահույքագործի ծառայությունից հրաժարվելու դեպքում հաճախորդը պարտավորվում է տեսանկարահանել փաթեթները բացելու ընթացքը, որպեսզի թերությունների կամ պակաս դետալների պարագայում դրանք շտկվեն կամ լրացվեն ընկերության կողմից։ Տեսանյութի բացակայության դեպքում ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում գնված ապրանքի համար։

Դուք արդեն դիտել եք
Ֆիլտրել
Գտնվել է 5 
Հեռացնե՞լ ցանկը
Նախազգուշացում
Ընտրանու ցանկում ավելացնելու համար ձեզ հարկավոր է